17:28 | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ارزش سهام

روند معاملات سال ٩٩ فراموش شود
روند فعلی بازار طبیعی است و سهامداران نباید معاملات سال گذشته را ملاک تصمیم گیری خود برای سرمایه گذاری در این بازار قرار دهند. بازار سرمایه همیشه نیاز به اصلاح و استراحت دارد.
دارندگان سهام عدالت چقدر سرمایه دارند؟
نماد برتر - حدود ۳۰ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت که در فرایند آزادسازی سهام عدالت روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند، سهامدار شرکت های سرمایه گذاری استانی شدند که به گفته مسئولان میزان سرمایه این شرکتها جمعا حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان است.
زیان های 80 درصدی با یارانه؛ حل می شود!
نماد برتر - یک کارشناس اقتصادی مصوبات دولت برای حمایت از بورس را تورم‌زا دانست و گفت: در این زمینه بهترین راهکار این است که درآمد حاصل از مالیات بر نقل‌وانتقال سهام به عنوان یارانه به سهامداران خرد متضرر شده از بورس پرداخت شود.
13 میلیارد دلار سود در جیب «ایلان ماسک»
نماد برتر - ثروت ایلان ماسک به بیش از ۱۷۴ میلیارد دلار رسیده است.
تاثیر یک رکود بر بازار «کسرام»
نماد برتر - نگاهی به رکود پیش‌آمده در معاملات مسکن کشور در سال گذشته و همچنین عملکرد ضعیف و قابل پیش‌بینی این شرکت در سال مالی ۱۳۹۹ و سال جاری از اصلی‌ترین دلایل زیان مجدد پارس سرام در سال گذشته بوده است.
سهامدار ناامید از «وهور»!
نماد برتر - شاید تنها درآمد‌های قابل توجه این شرکت در سال گذشته و البته امسال، سود شرکت‌های نیروی سبز برق منجیل و توسعه مسیر برق گیلان بوده که این سود‌ها و درآمد‌ها نیز به هیچ عنوان نمی‌تواند قیمت‌های کنونی سهام این شرکت را توجیه کند.
از برگزاری مجامع تا انتخاب هیات مدیره
نماد برتر - رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و دارایی با اشاره به برگزاری مجامع الکترونیکی شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت در ۲۸ اردیبهشت و مهلت کاندیدا شدن برای اعضای هایت مدیره این شرکت ها تا ۲۸ فررودین ماه، توضیحاتی را درمورد انتخابات اعضای هیات مدیره شرکت های مذکور ارائه کرد.
51 میلیارد بیشتر در جیب میلیاردرهای نفتی
نماد برتر - میلیاردرهای نفتی جهان در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ پولدارتر شدند و با صعود قیمتهای نفت، ۵۱ میلیارد دلار به ثروتشان افزودند.
دعوت مردم برای ورود به بورس کاملا درست بود!
نماد برتر - رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر این‌که دعوت مردم به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه کار درستی بود، از احتمال حذف دامنه نوسان در آینده خبر داد.
«ولملت» برآورد کاهش سود دارد
نماد برتر - سهامداران شرکت واسپاری ملت با افت قابل توجه ارزش سهام خود مواجه شده‌اند و اکنون گزارشات شرکت حاکی از افت سودآوری در سال جاری است.
بیت‌کوین گران‌تر می شود؟
نماد برتر - ارزش رمز ارز چین لینک طی ۲۴ ساعت حدود ۱۰ درصد رشد کرد.
فتح کانال 50 هزار دلاری توسط بیت‌کوین؛ شاید وقتی دیگر!
نماد برتر- ارزش بیشتر ارزهای دیجیتالی بار دیگر در مسیر کاهشی باقی ماند.
احضار مدیران بورسی به دادگاه
نماد برتر - عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از احضار برخی مدیران سازمان بورس برای پاسخگویی درباره علل سقوط شدید سهام به دستگاه قضا و وعده بهبود بازار خبر داد .
آمازون، تسلا را گرفت
نماد برتر - در پی سقوط ارزش سهام تسلا، ایلان ماسک ثروتمندترین جهان به رتبه دوم نزول کرد تا رئیس آمازون دوباره به جایگاه اول در صدر ثروتمندان جهان باز‌گردد.
عرضه بلوک ۷۱.۹۱ و ۸۴.۵ درصدی دو زیرمجموعه بانک ملی و "وبانک"
نماد برتر- شرایط و زمان عرضه بلوک ۷۱.۹۱ و ۸۴.۵ درصدی دو زیرمجموعه بانک ملی و سرمایه گذاری گروه توسعه ملی بطور یکجا و نقد اعلام شد.